Dienstag, 16. Februar 2010

PA-uri

Provocata de Paulgsandu , cu speranta ca am înteles ce se cere (???), particip la concursul initiat pe "Vânatoare de vânt"
1.pico PA
Ham!
2.nano PA
Catelusul schiop schelalai prelung.
3.micro PA
Cu ultimele puteri si lacrimi în ochi, aluneca primul peste linia de sosire, câstigând medalia de aur la biatlon.
4.mini PA
I se clatina de câteva zile si era tare mândru. Astazi, o durere scurta la prima muscatura si i-a ramas înfipt în marul zemos. Primul dintisor pentru Zâna Maseluta.

4 Kommentare:

  1. Nici eu nu stiu ce se cere exact la PA-uri, dar textele tale mi se par echilibrate, au înteles clar si sunt chiar simpatice :-)
    Sper sa câstigi!

    AntwortenLöschen
  2. Nu stiu unde-a disparut comentariul meu; cred ca nu i-a placut lui dumnezeu si l-a zburat de aici;
    PA-urile tale sunt foarte frumoase, mai ales cel mai mic.
    Ham! e o intreaga literatura :)
    gata, le-am preluat pe pagina concursului

    AntwortenLöschen
  3. Multumec Paulgsandu!
    deci sunt corecte? am înteles care era tema?
    Ma bucur!

    AntwortenLöschen